Stránky

štvrtok 29. januára 2015

Beginning of new me!




Každý potrebujeme svoj vlastný svet. Prázdnejší, paradoxne preplnený ružovými detailami a pokojným súžitím. 
Nevrav mi, že keď ty prídeš domov, neodfúkneš si s myšlienkou konečne sa nemusím pretvarovať. Ja to robím.
 Viem, že aj ty. 
Ale to, že je realita krutá, šedá, často skôr nepríjemná, než príjemná, neznamená, že svet musí byť preplnený pesimistami so samovražednými myšlienky. 
Há???????

Vitaj na mojom blogu, človek. 
Odteraz si súčasťou môjho druhého sveta. Pravidelnými návštevami sa budeš ponárať do mojich myšlienok, dumať so mnou nad zmyslom života, tešiť sa z maličkostí, lebo tie vytvárajú okolitý život. 
Prípadne prežívať fiktívny život s postavami môjho budúceho príbehu. Nebude to žiadny presladený typický fanfic, neboj sa. V každodenných situáciach sa nájdeš aj ty. 
Je len na Tebe, či sem zavítaš.
No čo, súhlasíš?
Si zvedavý? 
Skús ma povzbudiť komentárom a čoskoro sa dozvieš viac! :) 

2 komentáre:

  1. ..tu som písala koment už skôr, ale očividne ho nezverejnilo - odkiaľ vieš, že som to ja na blogu? Pretože ak viem, nikde neuvádzam celé meno ani nič... Či?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Twitter, ahááá... A ja som sa už zľakla že aký stalker ma objavil. :) Tak potom je všetko v naprostom poriadku... A ja sa zas teším na ďalší diel poviedky, ;)

    OdpovedaťOdstrániť