Stránky

sobota 14. februára 2015

Moments in my life 1.

Ahoj človek!
Vítam Ťa v novom seriáli na pokračovanie. Nechcem, aby bol tento blog len o príbehu, ale aby ste so mnou zdieľali aj kúsok z môjho života, prečítali si moje názory, etc... (;


Takže, prvou témou bude.... tramtarará... 

 ED SHEERAN!


Áno, stále tomu nemôžem uveriť. 12.2.2015 sa zapíše do análov. :D
Ale od začiatku...

V roku 2011 som mala len tak na pozadí zapnuté Óčko. Po nejakom čase, ako sa vystriedalo množstvo klipov a pesničiek, som upriamila pozornosť na obrazovku a dosť som sa v tom momente začudovala. Na obrazovke bol totiž Rupert Grint - kto by nevedel, tak Ron Weasley z Potter ságy a rinula sa hudba a ja som sa divila - on tak pekne spieva? Ale veď sa nevolá Ed - rozmýšľala som potom, keď som zbadala meno interpreta.
Hneď som si jeho meno hodila na Youtube a pozrela si klip znova. Tá pesnička sa mi zaryla do uší a pamätám si, že som si ju išla celý deň dookola, až kým som nevedela slová naspamäť. 
Takto to u mňa začalo.
Odvtedy si na Edovi fičím stále. Dokonca aj moja mamka ho má rada a vraví, že on robí ozajstnú hudbu a nie ten večne otrepané trieskanice z rádia - jej doslovné vyjadrenie. Lel. :D
Album "+" som preslúskala hneď, mojimi naj pesničkami sa určite stali Cold Coffee, Drunk, Give me love... Lego House, of course. (:
No čo sa týka Eda, musím povedať, že one je jeden z mála, koho pesničky milujem všetky a dokážem ich počúvať hodiny v hocakej nálade.
Jeho texty majú hĺbku, hudba má ten správny flow, milujem ten gitarový sound, pretože takých umelcov veľa nie je v dnešnej dobe elektrickej hudby.
A keď som sa dozvedela, že je autorom "Little Things", ani sa nepýtajte, ako som vrešťala dve hodiny. :D 
Album "X" ma potom potešilo o to viac. A fakt fakt FAKT si neviem vybrať obľúbenú skladbu! Všetky sú úžasné. ♥ + All of the stars !!!!!!!!!!

A teraz priebeh dňa 12.2.2015:
Ráno sme s kamoškou vstali dosť skoro -  o 9. :D
Najedli sme sa, osprchovali, 35 krát skontrolovali, či máme lístok na koncert a hor sa do mesta. Najprv mi poukazovala svoje pôsobisko, boli sme na hrade a prechádzke. Potom sme šli do menzy na obed a dobrodružstvo pokračovalo. Stretli sme sa s jej kamošom a spolu sme šli na bus do Prahy.
Nejako som si stále neuvedomovala, že ho budem počuť naživo. Vôbec mi to nedochádzalo.
Keď sme boli v Prahe, zistila som, že sa zmenilo miesto konania. Malo to byť vo Forum Karlín, no kvôli obrovskému záujmu sa to presunulo do Tipsport Arény. ňuňu ☺
V tej totálnej zime sme tam stáli asi 2 hodiny a keď nám mali otvoriť dvere, tak zistili, že nemajú kľúče. -_-
Po 20 minútach nadávania sme sa ale nakoniec dostali dnu a úspešne sa prebojovali takmer dopredu.
Čakali sme vyše hodinu a pol, než prišiel jeho predskokan - Ryan Keen. Jeho meno je dosť neznáme - nedivím sa, ani ja som nevedela, kto to je. Ale je fakt dobrý. Vážne. :)
Nielenže má roztomilý britský prízvuk, na gitaru hrá ako malý boh, dokázal sa neuveriteľne vyhrať s akordami. Jednu z jeho piesní som si zvlášť zamilovala, tak vám ju sem hodím. (:




Keď odišiel, ostala tma. 
A potom som uvidela toho malého rozkošného ryšavého talentovaného modrookého gitaristu, môjho Edíka a jediné, čoho som bola schopná, bolo slintanie (!!!) a vrieskanie - doslova. 
Po 3 rokoch som ho zbadala a splnil sa mi jeden z najväčších snov, počuť ho spievať naživo. 
Dával skladby striedavo, najprv z prvého, potom druhého albumu, potom aj cover - I can't help falling in love with you - čo bolo nenormálne krásne, pretože, všade bola tma, svietiace mobily,ticho sme s ním spievali a vládla tam tak krásna atmosféra, až mi šli slzy. 

Nedá sa to dobre opísať. To treba zažiť. 
Chvíľkami mi tiekli slzy, potom som len pozerala s otvorenými ústami, kričala som, spievala, mala som husinu celý koncert. 
Dve hodiny to dával jak pán, my sme ho totálne žrali. 

Som šťastná, že som tam mohla byť. Som veľmi vďačná, najmä rodičom, že mi to dovolili a viem, že nikdy nezabudnem, pretože ... páni, mám slzy v očiach.
Možno si myslíte, že je to smiešne, ale toto bol jeden z mojich najväčších snov. 
A splnil sa. 
A som strašne šťastná. 


Snáď vás článok zaujal, čoskoro sa vidíme pri ďalšom. A možno aj časti. 
Čau človek. 
Xxx


  






3 komentáre:

  1. aaa neuveriteľne ti závidím ! :) keď som sa ja dozvedela, že Ed má byť v Prahe lístky už boli dávno vypredané .. :( tak hádam sa to niekedy podarí :) dúfam, že sa ešte niekedy vráti ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čítala som... čítala... ale priebeh tvojho dňa som preskočila. Nedokážem to. :/ Ja som tak veľmi chcela ísť na Eda a nevyšlo mi to lebo som sa spametala neskoro a neboli lístky, takže sa vyhýbam akým koľvek článkom o pražskom koncerte... Viem, že bol dokonalý, lebo to on je vždy.
    Ako hovoríš - je to PÁN HUDOBNÍK a ja ho zbožňujem od korienkov jeho ryšavých vlasov až po nechty na nohách, :D :D :D Jeho stretnúť naživo, kľaknem pred neho a nohy mu bozkávam za to, čo pre mňa ten chlap urobil bez toho, aby ma vôbec poznal - jeho hudba mi pomáha v akom koľvek smere...
    A presne ako ty, aj ja som si najskôr povedala, že odkedy Ron/Rupert spieva, :D Až potom mi došlo, že to nie je on ale iný ryšavec krásny, :) To bola ale láska na prvé počutie. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mala som zimomriavky počas tvojho článku :) Ďakujem, že si ho spomenula pri tom mojom.
    Chápem ťa. O stretnutí som snívala už od novembra alebo októbra, keď sme.objednali lístky, ešte do Karlína. Keď na pódium vybehol Ryan s kamarátom (hot, hot, hot) usmievala som sa ako slniečko a ako jediná som si s ním spievala Skin and Bones, my personal fave.. Keď tam ale nabehol Ed s I'm a mess, mala som srdce až v krku ❤❤❤
    Inak dúfam, že si si Prahu užila aspoň tak veľmi, ako my ;)
    A ešte raz vďaka za komentár
    With love,
    Lari ❤

    OdpovedaťOdstrániť